onsdag 26 mars 2008

flyttpackning

håller på och packar till flytten på lördag.. ska bli skönt när vi äntligen flyttat! men inte skönt med själva flytten... :/ jobbigt. sen på kvällen på lördag blir de kul. vi ska fira mig lite i efterskott och så har virran o diva planerat nå hemlisar.. blir kul de. o sen blir det petter! kuuuul. måste slänga in en bild på studentklänningen som jag ska ha. så ingen jag känner köper lika, hahaha ;) nejdå, men den är såå fin.



Saknar Johan gör jag också.. och han kommer inte hem förrän på söndag.... ååå.. han har vart borta en vecka redan nu ju.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv meer så man har nåt att läsa när man ligger hemma och är sjuk på det här viset :P.. Puss gumsie!

Anonym sa...

HAHAH! den va rätt lik min klänning:) skit snygg! (:

Anonym sa...

vart har du hittat den ? skitsnygg !!

Anonym sa...

vart finns den ? :)

Anonym sa...

Hej!
Klänningen är så himla underbart snygg! Måste verkligen veta var man kan få tag på den?
hör gärna av dig: aazra__@hotmail.com

.. sa...

skit fin klänning! :O tar studenten nu i juni, var köpte du den? vill ha den! snälla svara.. :)

Anonym sa...

Hejsan! Måste bara få säga att din blogg är inspirerande. Och att klänningen är helt sjukt snygg.... Skulle gärna veta vart du köpt den, så man får härmas =) För vi bor väl inte i samma stad elr?? :D Kram Emma

Anonym sa...

vet du vart skorna på bilden finns! =)

Tess sa...

Heej!

Vart finns den där underbara klänningen att köpa?

Väldigt tacksam för svar!